Singel

tjena tjena :) nu är det så att jag har börjat om på denna bloggen och tagit bort alla inlägg sen förr.

Men är så att jag har blivit singel, men vem bryr sig. Jag är lycklig över det å just nu lever jag livet lite å träffa kompisar som jag inte riktigt kunde innan, men sen så har jag varit på semester och haft det underbart efter en fet panikångest men det är inte relevant just nu :) jag har varit hos pappa i en vecka sen var jag hemma en natt sen åkte jag till fellingsbro och träffade en så sjukt underbar människa :O det är ju egentligen fan att hon är singel :O men men, på söndag kommer en underbar människa och hälsar på om det nu blir så för det är ju ändå ett tag tills dess :O

Men nu säger jag hejdå och vi hörs snart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0